.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام بزرگترين باند جعل اسناد درگيلان

معاونت آگاهي گيلان از متلاشي شدن بزرگ‌ترين باند جعل اسناد رسمي در گيلان خبر داد.    
 
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس دررشت، محمدرضا واصلي، در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران چگونگي دستگيري اعضاي باند جعل اسناد در گيلان را تشريح كرد و افزود: اعضاي باند جعل اسناد، اقدام به صدور مجوزهاي مختلف با عامل نفوذي مي‌كردند و در مقابل كار خود، مبلغ نه چندان قابل توجهي را دريافت مي‌كردند.
وي تصريح كرد: مجوزهاي پايان كار شهرداري، سند جعلي منزل و خودرو، گواهي معافيت، پروانه كسب، گواهي عضويت در بخشداري رشت، قرارداد صوري كارگر و كارفرما، مدرك بازرس كل كشور، جعل انواع مهر،‌ پايان نامه دانشگاه آزاد،‌ دانشگاه پيام نور در مقطع كارشناسي، پاپان نامه دانشگاه علوم پزشكي، جعل نامه آموزش و پرورش رشت و ناحيه و ... از جمله اقدامات غيرقانوني است كه اعضاي 4 نفره اين باند انجام مي‌دادند.
واصلي در ادامه اظهار داشت: اخيرا عده‌اي از جاعلين به جعل چك‌هاي مسافرتي و يا چك بانكي مبادرت مي‌كنند كه بايد كارپردازان تمام بانك‌هاي گيلان در دريافت چك دقت بيشتري داشته باشند.حتي مشاهده شده كه جاعلين در ارقام چك دست مي‌برند و با شگرد خود رقم را آنگونه كه مي‌خواهند ذكر مي‌كنند، بنابراين بايد بانك‌ها بيشتر مراقب باشند و در صورت مشاهده با چنين مواردي مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند.
واصلي در خصوص نحوه دستگيري جاعلين اسناد گفت‌: از تاريخ 85/4/24 با استفاده از كارگاهان آگاهي اقدامات اساسي را آغاز كرديم و در طي اين مدت با ورود به داخل شبكه اين باند، توانسته‌ايم دو نفر كه عامل اصلي بودند را دستگير كنيم و 4 نفر ديگر نيز در همين رابطه دستگير شدند و تلاش براي دستگيري بقيه اين جاعلين ادامه دارد. 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.